Vuodesta 1971 toiminut Kanta-Espoon Rotaryklubi uudistuu ja nimi vaihtuu Meri-Espoon Rotaryklubiksi. Muutoksen taustana on Espoo Meri Rotaryklubin sulautuminen Kanta-Espoon klubiin keväällä 2023. Yhdistymisen yhteydessä päivitettiin klubin nimi ja suunniteltiin seuraavalle, heinäkuun alussa alkavalle rotaryvuodelle uusi toimintasuunnitelma ja valittiin uudet toimihenkilöt.

Yhdistymisen ja toiminnan uudelleenjärjestelyjen tavoitteena on kahden klubin vahvuuksien hyödyntäminen ja uuden elinvoimaisen ja aktiivisen klubin muodostaminen.

Meri-Espoon Rotaryklubin toiminta käynnistyy uudistuneena heinäkuun alussa. Kanta-Espoo ja Espoo Meri klubit toimivat siihen saakka yhteistyössä mutta virallisesti vielä erillään.

Tervetuloa Meri-Espoon uusille verkkosivuille. Uuden klubin verkkosivut päivitetään kesäkuun aikana uusilla tiedoilla ja vastaamaan Meri-Espoon klubin toimintaa.