Olemme vastaanottaneet uudeksi jäseneksemme Maritan.

Uuden jäsenen klubikummi  Mika Kierikka esitteli ehdokkaan kevätkokouksessa 9.6.2023  seuraavasti: ”Näyttöjä Rotari-arvojen ja palvelun periaatteiden mukaisesta toiminnasta. Vahva alueellinen vaikuttaja, joka omaa laajat mahdollisuuksia avaavat verkostot.”

Maritan omat lähtökohdat rotari-jäsenyyteen: ”Halu toimia verkostoissa ja pienillä teoilla pyrkiä vaikuttamaan yhteiskuntaan siten, että se on parempi paikka elää tulevilla sukupolvilla. Minulle itselleni tärkeää on kestävä kehitys, jossa talous, ympäristö ja ihmisten hyvinvointi on tasapainossa.”

Maritan vahvistaa ja laajentaa luokitteitamme teollisuuden operaatioissa. Tällä hetkellä hän työskentelee Business Tampereen senior advisorina ja Pirkkalan kunnan elinkeinojohtaja.