Sovimme yhteiskokouksesta RC Tampere International, RC Tammer-Nova ja RC Tampere-Lielahti. Näin mahdollistettiin eri klubien jäsenten syvempää tutustumista ja luodaan pohjaa yhä luontevammalle yhteistyölle myös tulevaisuudessa.

Kuuntelimme tiistaina 8.10. yhdessä Kari Kankaala, Tampereen kaupunki, esitystä Tampereen kaupungin ilmasto- ja energiastrategiasta ( Sustainable Tampere 2030).

Tilaisuus on englanninkielinen, koska alunperin tarkoitus oli tavata Tampereen ainoan englanninkielisen klubin RCTI:n tiloissa. Tilan olosuhdehaasteiden ilmennettyä, tapaaminen siirrettiin ketterästi Tammer Novan kotiareenalle Ravintola Finlaysonin tiloihin. Mainiota esimerkkiä toimivasta klubiyhteistyöstä tämäkin.

Palautteen mukaan näitä halutaan lisää myös tulevaisuudessa.

TUTUSTU ESITYSAINEISTOON ➡️ Sustainable Tampere 2030. Climate policy and action. Dr. Kari Kankaala, Chief Sustainability Officer, City of Tampere