”Kiertotalouslaitoksia Kiinaan – konkreettista kestävyyden vientiliiketoimintaa. ”

Osana kauden Rotarit ja kiertotalous -tilaisuuksien sarjaa Honkajoki Oy toimitusjohtaja Kari Valkosalo valaisi meille tilaisuudessa, miten eläinperäisten sivutuotteiden prosessoinnista saadaan luotua arvoa. Ja mahdollisuus vientiin, siellä missä toiminta nähdään valitettavasti vielä jätehuoltona eikä sivuvirtojen arvonkasvattamisena.

Vieraat ja omat jäsenet kiittelivät esityksestä ja Honkajokea ansiokkaasta työstä suomalaisen hyvinvoinnin lisäämisestä luomalla kasvua kiertotaloudesta ja edistämällä elintarviketollisuuden toimitusketjun kehittymistä globaalisti ilmastomyöteisellä ja kestävällä tavalla!

Rotarit ja kiertotalous -tilaisuuksia järjestetään 1-2 kuukauden välein Interclub (IC) yhteyistyössä muiden klubien kanssa. Mukana ovat Rotaract ja RC Tammer Nova. Yhteistyössä myös mukana Tampereen Yliopisto – osallistumisesta voi kerätä suoritteita muun muassa kiertotalouden sivuaineopintojen kurssiin ”Ajankohtaisia kiertotalouden haasteita ja mahdollisuuksia”!
Opiskelijoiden, tieteentekijöiden ja yritysten verkostumisen fasilitoimiseksi tilaisuuksia järjestetään joko klubikokouksien yhteydessä tai Tampereen Yliopiston Kampusklubilla ( kampusklubin jäsenistöstä yritysyhteistyökumppanina on www.sweco.fi ).

Tilaisuudet järjestetään kaikille avoimina tilaisuuksina. Rotaryn ulkopuoliset vieraat varmistavat paikkansa ennakkoilmoittautumalla klubin kotisivujen Rotaryt ja kiertotalous -tapahtumailmoituksen varauslinkin kautta.

Seuraa tapahtuma ilmoitteluamme kotisivuillamme tai facebook sivustollamme.