Mainio ja keskustelua herätellyt lounasesitelmä Ilmastonmuutoksen tutkimuksesta ja ilmastoon liittyvistä tulevaisuuden kuvista klubimme viikkokokouksessa tänään. Ilmastonmuutokseen liittyy vielä avoimia tieteellisiä kysymyksiä. Tiedeyhteisö on kuitenkin myös laajasti yhtenäinen ihmisen muutosta kiihdyttävästä roolista.

Mainio kommentti ”Ylenpalttinen [resurssien] tuhlaaminen on monesta muustakin syystä [kuin vaikutus ilmastonmuutokseen] tarpeetonta” vieraaltamme Svante Henrikssonilta, joka tulisi pitää mielessä ennen antautumista juupas eipäs keskusteluun. Lisäksi jokainen meistä voi vaikuttaa paikallisesti, että kansainvälisesti. Kukin mahdollisuuksiensa ja näkemyksensä mukaan.

Miten Rotarit sinun mielestäsi voisivat vaikuttaa ilmastomuutoskysymyksissä ja kiertotaloudessa?

Voit tutustua toimintamme aihealueisiin (Our causes) Rotary.org sivustolla, jonne linkki myös klubimme kotisivuilla https://rotary.fi/lielahdenrotaryklubi/mita-teemme/

PDF ➡️ LATAUSLINKKI

.