Klubikokouksessamme 5.5.2023 toivotimme uudeksi jäseneksemme veroasiantuntija, KTM, Hanna Rantalan.

Hannan rotarykummi on Mika Kierikka, joka esitteli Hannan ja jäseneksi ottamisen klubille:  ”Hanna on nuori ja aktiivinen Rotary palvelua ja eettisiä arvoja ymmärtävä ja arvostaja. Mainio jäsenkuntaamme ja luokitteitamme laajentava jäsen.”

Hannan omat lähtökohdat Rotary jäsenyyteen: ”Haluan osallistua ammatilliseen verkostoon jonka painopiste on hyväntekemisessä ennemmin kuin oman edun tavoittelussa”

Uusi jäsen toivotettiin lämpimästi tervetulleeksi presidentin puheen ja aplodien saattelemana!

Kokouksen esitelmä osuudessa Hanna pääsikin hetimiten tutustumaan paremmin yhteen Rotary-toiminnan hyvän tekemisen tavoista eli rotary-vaihto-opiskelijoidemme vaihtovuoden päätösesitykseen – täynnä kokemuksia kulttuurisen ymmärryksen laajenemisesta ja henkilökohtaisen kasvusta!