Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
06.02.2024

PERINTEINEN  “PITKÄ LOUNAS “ 2024 , tiistaina 6.2.2024 klo 11:30 – n. klo 16

• Pitkä lounas on Leppävaaran rotaryklubin jäsenille tarkoitattu maksullinen yksityistilaisuus.
  • Albergan Kartanon Kellariholvi
  • ILMOITTAUTUMINEN / esteestä ilmoittaminen: lauri.walden@kolumbus.fi  puh. 040-8469830
    • ilmoittautuminen mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 23.1.2024,
  • Maksu käteisellä saavuttaessa

Teemaosuus  11.30   –   n. 16.00

• ALUSTAJA – vieraaksemme “pitkälle “on lupautunut vanha tuttavamme Heikki Lehtonen
  • Teemana tällä kertaa: ”Jääkäriliikkeen Marskin ritarit”. Tämän teeman pohjalta kehittelemme oheen menun, juomat, laulut, rekvisiitan ja Te, Hyvät Ystävät, tuotte tunnelman.

Vapaamuotoiset tietokilpailujatkot , by voittajajoukkue 22 , samoissa tiloissa teemaosuuden jälkeen.

Perinteiseen tapaan juhlapöytiimme tarjoillaan kolmen ruokalajin Teema – Lounas juomineen + kahvi & avec, joiden ohessa yllätysnumeroina teema –musiikkia/lauluja. Kokenut “Pitkän” toimikuntamme pyrkii saattamaan Holvin /huollon juhlakuntoon tammikuun aikana, jolloin vahvistamme myös lounaan hinnan. Maksu peritään paikan päällä “kisakansliassa“ saapuessanne. Alustavana tavoitteena on pysyä edellisvuoden hintatasossa 60 €.

Kanslia on vastaanottovalmiudessa klo 11.30 alkaen ja Tervetuliaisjuoma tarjoillaan kylmänä. Pöytäisännät ohjaavat Teidät plaseerattuihin pöytiin ja Kongi Teemaan kumahtaa klo 12.00.

Juhla-asu + PHF -mitali kaulanauhassa (jos tallessa tai sitten PHF-pinssi).

Terveisin,

Lauri Walden, Pitkän Lounaan Komissaari