Hyvät veljet !
Kliseinen aloitus, mutta toivottavasti olette saaneet olla terveinä viimeiset puoli vuotta keskuudessamme esiintyneestä COVID-19 -viruksesta huolimatta. Tilanne Suomessa ja Kuusankoskella näyttää rauhalliselta ja toivottavasti näin jatkuukin.

Tätä kirjoittaessani meillä on syytä juhlistaa merkkipäivää – Shelterbox -konsepti täyttää tänään 24.8.2020 20 vuotta – ONNEKSI OLKOON. Hanke on auttanut yli sadassa maassa yli 1,5 miljoonaa henkilöä tähän mennessä. RI:n presidentti Holger Knaack lähetti myös lämpimät onnittelut Shelterbox:lle, jonka toimintaan rotarit ovat yhä enemmän sitoutuneita.

Aloitamme kauden 6. elokuuta, torstai-iltana Pato-klubilla – toivotan teidät kaikki tervetulleiksi avec!
Tavataan toisemme, vaihdetaan kulumisia ja keskustellaan tulevasta – turvallisuudestamme huolehtien.
Olen hahmotellut tulevaa syksyn ohjelmaa sillä silmällä, että meillä olisi sekä perinteisiä viikkokokouksia esitelmin, että vierailuja aika-ajoin. Esittelen ohjelmaa torstaina 13.8. kokouksessamme.

Nähdään Pato-klubilla,
Terveisin Seppo