Kiitos kaikille rotarianneille ja rotareille – meitä oli koolla 31 henkilöä – hienoa!

Tervetuliais-skoolausten jälkeen kuulimme terveiset heiltä, jotka eivät päässeet paikalle – kiitos!
Presidentti onnitteli viime rotary-kauden päättymisen ja tämän uuden alkaneen kauden välisenä aikana merkkipäiviänsä viettäneitä – tap-tap – onnittelut!
Tämän jälkeen past presidentti ja allekirjoittanut jaoimme huomionosoituksen (rintamerkin ja kunniakirjan) Jyrki Takalalle 100 %:sta osallistumisesta.
Sitten presidentti referoi lyhyehkösti tulevaa syksyn ohjelmistoa, jossa on lukuisia avec -tilaisuuksia, joihin rotariannet ovat tervetulleita (ks. toimintasuunnitelma). Siteerasin myös RI:n presidentin Holger Kaackin ja piirimme DGE:n Teuvo Räsäsen viestien sanomaa.

Kahvittelun jälkeen oli veli Vesa Parvisen vuoro kertoa tulevista näyttelyistä ja tapahtumista. Kiersimme näyttelyt ja tutustuimme uuteen vip-/etko -tilaan ylimmässä kerroksessa – kiitos Vesa!

Tästä on hyvä jatkaa, terveisin Seppo