Kartta latautuu...

16.05.2024

Pato Klubi

Kuusankosken Rotaryklubi 70-vuotta

On suuri ilo ja kunnia juhlistaa Kuusankosken Rotaryklubin 70-vuotista taivalta. Seitsemänkymmentä vuotta täynnä palvelua, yhteisöllisyyttä ja vaikuttavuutta – merkkipaalu, joka ansaitsee juhlan ja kunnioitusta.

Haluamme ilolla kutsua teidät mukaan juhlimaan vuoden merkittävintä hetkeä kanssamme!

Vuosijuhlamme järjestetään 16.5.2024 klo 18.00 alkaen Pato Klubin Vintillä, Kuusankoskella.

Luvassa on unohtumaton ilta täynnä hyvää seuraa, herkullista ruokaa ja juomaa sekä hauskaa ohjelmaa. Yhdessä voimme muistella kuluneita vuosia ja katsoa tulevaan.

Toivomme, että voitte liittyä joukkoomme juhlimaan tätä erityistä tilaisuutta. Ilmoittakaa meille osallistumisenne 3.5.2024 mennessä. Illalliskortin hinta on 50,- euroa, josta osa ohjataan klubin paikalliseen hyväntekeväisyyskohteeseen. Kutsu on avec, pukukoodi smart casual.

Linkki ilmoittautumiseen: https://forms.office.com/r/eEUAzhVKtA

Ilmoittautua voi myös suoraan klubin presidentille.

Tervetuliaismalja ja avaus, Lauri Melto

Juhlapuhe,  Eero Niinikoski

Ruokailu ja kahvit

Taikuutta ja tarinaa