Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
23.05.2019

Sompanen

Osmo kertoo terveiset Joensuun piirikonferenssista. Kevään ja kesän aikana klubilla on kolme hyvää projektia, katsomme niiden tilanteen ja osanottajalistat on myös kierrossa.

Kevään ja kesän projektit

Tiistaina 28.05. klo 8-11  SiistiBiitsi Sompanen,

Sompasen uimarannan siivous,  kuppanina UPM,  ja yhteistyössä Voikkaan koulu, Kouvolan kaupunki ja   Sukellusseura Vesikot mukana n. 75-80 siivoojaa.                                                                                                Opetamme  koululaiislle myös jätteitten käsittelyä.  Tervetuloa rotariveljet ja avecit mahdollisimman suurella joukolla- haravat mukaan.

12.07.-11.08 Rotarytoiminnan ja Shelterboxin esittely Kouvolan Asuntomessuilla

Meillä on nyt erinomainen mahdoillisuus  näyttävästi esitellä Kouvolan rotaryklubeja  ja rotarytoimintaa Kouvolan asuntomessuilla.  Paikka on aivan erinomainen  kohteen  3 (sauna/muusikontalo) piha-alueella

Alustava  suunnitelma on,  että pystytämme Shelterboxin ja rotarykatoksen  sekä esittelemme Shelterboxia,nuorisovaihtoa ja rotarytoimintaa.   Tarvitsisimme  esittelyyn mukaan  mahdollismman paljon Kouvolan rotareita. Mukava olisi, jos  myös vaihto-oppilaaat ja vaihdossa olleet  olisivat mukana nuorisovaihdon esittelyssä.

Osmo on ollut mukana Shelterboxin ja rotarytoiminnan esittelyissä  mm. Kotkan meripäivillä,  Savonlinnan Oopperajuhlilla,  Elimäen Pestoomarkkinoilla – se on  mielekästä ja mukavaa.  Annamme myös opastusta esittelyyn.

Struven- ketjun muistolaatta Elimäelle yhdessä Elimäen klubin kanssa  – ajankohta avoin