Tervetuloa kokoukseen ja ruokailemaan -> Käskynkkä (Soikkokuja 12) to klo 16-18 – tulehan tutustumaan! Voit myös täyttää jäsenhakemuksen uuden jäsenehdokkaan kanssa – ja tuoda hänet mukanasi syömään.

Kauden ohjelma täsmentyy sitä mukaa, kun saamme täydennystä ohjelmaan!

Huhtikuu – Äidin ja lapsen terveys  –  ruokailu Käskynkässä klo 16, kokous klo 17-18

to 25.4.  klo 15 Käskynkkä, Yhteistyöpalaveri Piirikonferenssiin valmistautuminen, Rotaract, RotaKids -rastitehtävät yms.                    Kaikkien Kuopion klubien edustajat kutsuttu paikalle, samoin Niiralan koulun opettaja Jenni Honko,                   Tervetuloa osallistumaan, kuulemaan ja ideoimaan!

Toukokuu – Nuorisopalvelu

to 2.5.      Käskynkkä, Nuorisovaihto, mm. lähtevä vaihtari Alma Miskala

to 9.5.        Helatorstai – ei kokousta!

to 16.5.       ?

to 23.5.    Käskynkkä, Klubin kevätkokous Toiminta- ja taloussuunnitelma 2024-2025

to 30.5.       Kuusiprojektin väliaikatilanne – istutusten onnistuminen…

Kesäkuu – Rotaryn toveruusryhmät – Rotary Fellowship – Klubien yhteiskokoukset Kuopion Klubilla

ke 5.6.      Kuopion Klubi

ke 12.6.    Kuopion Klubi

ke 19.6.    Käätyjen vaihto Kuopion Klubilla

Kesäkuu / elokuuYhteiskokoukset Kuopion klubilla, ellei muuta ilmoiteta.

Nuorisovaihdosta lisätietoja ylävalikon kohdasta Mitä teemmeNuorisovaihto   Kutsumme perheenjäsenet,  ex-rotaractorit ja entiset sekä tulevat vaihto-oppilaat mukaan kokouksiimme!

Vakava vetoomus: ÄLÄ TULE sairaana kokoukseen – ohjeita asiaan liittyen Klubin koronainfo.

Ilmoita aiheita ja vierailuja – kysy vapaita päiviä.

• Vaihto-oppilas Braziliasta – syksy 2023?
  • YYA sopimuksen ensiaskeleet, Kalevi Kokko.
  • Bellanranta (Oy), Raimo Sonninen (Sakari N)
  • Pilpan maja, ulkoilua ja saunomista
  • Ympäristön uhkatekijät ja riskienhallinta 2.0, Jani Bergström
  • Nuorisovaihtoilta, Vaihtovuoteni … Klubimme nuorisotoiminnan esittely

Muita tapahtumia:

Edellisellä ja aiemmin tällä toimintakaudella tapahtunutta, löytyvät otsikon Aiemmat tapahtumat alta.

Täydennyksiä kaivataan syksyn 2024 ohjelmaan (toivomukset, täydennykset mielellään suoraan presidentille kaileino77@gmail.com (0440 371 873) ja kopio sakari.nieminen1@gmail.com, kiitos)

Heinäkuu – kauden aloitus Elokuu – Jäsenistö ja laajennustyö (Yhteiskokoukset)  Syyskuu – uudet sukupolvet Lokakuu – Peruskoulutus, luku- ja kirjoitustaito  Marraskuu – Rotarysäätiö Joulukuu – perhe Tammikuu – ammattipalvelu, rotarytietous Helmikuu – Rauhantutkimus, konfliktien ehkäisy ja sovittelu  Maaliskuu – Vesi, saniteettihuolto, hygienia Huhtikuu – Äidin ja lapsen terveys Toukokuu – nuorisopalvelu, kauden suunnittelu Kesäkuu – toveruusryhmät