Kuusamon Rotaryklubin on jo kymmenen vuoden ajan julkaisut vuosikalenterin. Se perustuu tänäkin vuonna Suomen kansainvälisesti ehkä tunnetuimman luontokuvaajan Hannu Hautalan kuviin ja niihin liittyviin Hautalan omiin teksteihin. Klubi tarjoaa jälleen Suomen kaikille rotaryklubeille mahdollisuuden markkinoida kalenteria omille jäsenilleen ja yhteistyökumppaneilleen sekä samalla täydentää omaa kassaansa.

Kalenteri soveltuu erinomaisesti esimerkiksi ojennettavaksi vieraileville esitelmöitsijöille tai isännille klubin vieraillessa eri yrityksissä.

Oheistan asiaa koskevan esitteen ja klubin käyttöön tarkoitetun erillisen esitteen. Tarkemmat tiedot ja yhteydenotot pyydän esitteen mukaisesti osoittamaan markkinoinnista huolehtivalle klubimme jäsenelle Mikko Luikulle esitteen yhteystietojen mukaisesti (puh.0400 175852 tai lumi@lumilive.fi).

Markkinointiin on saatu rotarytoimiston edellyttämä rotarypiirinne kuvernöörin suostumus.

Rotaryterveisin
Jukka Tarjanne