Rotary Internationalin vuositeema

TEEMA 2019 – 2020

Rotary yhdistää ihmisiä, perheitä ja paikkakuntia ja tarjoaa eri ammattien edustajille tavan verkostoitua keskenään ja solmia vahvoja ja kestäviä ystävyyssuhteita.

Rotaryn palvelutoiminta yhdistää meidät ihmisiin, joilla on samat arvot kuin meillä ja jotka haluavat toimia paremman maailman puolesta. Rotary yhdistää meidät ihmisiin, jotka tarvitsevat apuamme ja antavat näin meille mahdollisuuden muuttaa elämää paikkakunnilla ympäri maailmaa.

Rotary voi ja sen täytyy olla kokemus, joka täydentää meidän perheitämme sen sijaan että se kilpailisi perheittemme kanssa. Kun rotaryklubimme ovat tulijat tervetulleiksi toivottavia paikkoja, joissa palvelutoiminta ja perheet kulkevat käsi kädessä, me annamme perhekeskeisille nuorille ammatti-ihmisille mahdollisuuden innostua Rotaryn palvelutoiminnasta ja suunnitella positiivista kansalaistoimintaa.

Vuonna 2019-2020 tavoitteenamme on vahvistaa tapoja, joilla Rotary yhdistää maailman solmimalla yhteyksiä, joiden avulla lahjakkaat, ymmärtäväiset ja epäitsekkäät ihmiset lyöttäytyvät yhteen ja tekevät merkityksellisiä asioita Rotaryn palvelutoiminnan avulla.

Mark Daniel Maloney
President, Rotary International, 2019 – 2020

Lue lisää teemasta ja Mark Maloneyn ajatuksista. Linkki

Theme 2019-2020 Linkki

Joutsenon Rotaryklubin vuositeema

Oma klubimme keskittyy jäsenten aktivoimiseen ja klubin julkisuuskuvan kehittämiseen. Tahdomme tehdä Rotaryn saavutukset näkyvämmäksi. Aktivoidumme yhä voimakkaammin nuorten ja heidän perheidensä suuntaan tukeaksemme heidän kasvuaan kohti toimintakykyistä, hyvinvoivaa aikuisuutta.

Kokoontumistiedot

Paikka: