Pääsiäiservehdys klubin jäsenille

Koronavirus alkoi vaikuttaa toimintaamme maaliskuun alkupuolelta lähtien.

Rotaryvuoden -19-20 aikana tuimme :

-vähävaraisten joutsenolaisten lapsiperheiden joulunaikaa 600 e Joutsenon seurakunnan diakoniatyön kautta

– keväällä Joutsenon toukokuussa -20 peruskoulun stipendejä , Matkalippuja tulevaisuuteen , kustannamme osaltamme miltei 500 e koulun valinnan mukaisesti.

Koronapandemia peruuttaa klubimme kokouksia ja yrityskäyntejä. Mielenkiintoista ohjelmaa jää pois, jo sovittuja peruuntumisia yrityskäynneistä ovat Joutsenon Elementti Oy ja Avo-Putki Oy . Toistaiseksi on sovittu , että ohjelma perutaan 1.5.-20 asti.

7.5. on ohjelmassa yrityskäynti Chemira Chemicals Oy Joutsenon tehtaalle ,tämänhetkisten ohjeistusten mukaisesti ainakin tämä vierailu peruuntuu myös ,

4.6. on kaavailtu avec-retkeä Kotkaniemeen Svinhufvudin museoon. Tämän jälkeen on ohjelmassa enää perinteinen savusauna Hinkanrannassa keskiv. 17.6. Saa nähdä kuinka tämän loppuohjelman käy , valtiovallan ohjeita tulee noudattaa..

Pidetään hallituksen etäkokous huhtikuun loppupuoliskolla asian tiimoilta.

Tsemppiä kaikille ja Hyvää Pääsiäistä!

Joutsenossa 9.4.2020 presidentti Esko Hovi