Ajankohtaista

Klubimme on kokoontunut korona-aikana säännöllisesti. Alkusyksyn aloitimme uudessa kokouspaikassamme Keskuskadun ravintola LaFamigliassa. Alussa kokoukset olivat sekä livenä että etänä ja tekniikkaa harjoiteltiin ja otettiin opiksi. Tämän vuoden puolella kokoukset ovat alkaneet sujua kohtuullisesti. Tällä hetkellä kokoonnumme vain etänä ja näyttää siltä, että jäsenemme ovat hyvin sopeutuneet tähän käytäntöön. Toiveena on tietenkin, että rokotusohjelma etenee nopeasti ja voisimme tavata kasvokkain vielä tulevan kevään aikana.

Esitelmät kuuluvat klubimme kokouksen kulkuun ja olemmekin nyt keskittyneet paljon omien jäsenten esityksiin, kuten mini EGOT tai omaan ammattiin liittyvät esitykset. Nämä toimivat uudemmille jäsenille hyvänä tutustumiskeinona klubisisariin ja -veljiin.

Piiri järjestää rotarykoulutuksia ja asiat menevät eteenpäin, kuten aina ennenkin. Kauden 2021–2022 PrePets- koulutukset järjestetään etänä helmikuussa ja kevään syventävä rotarykoulutus pidetään kolmessa osassa.

Sirkka-Liisa Lilius

Presidentti 2020–2021