Keitä olemme

Helsinki City West Rotaryklubi toimii Etelä-Helsingissä. Kokoonnumme joka toinen maanantaina klo 17.30-19.00 Ravintola La Famiglia:ssa Keskuskatu 3,
00100 Helsinki.  Kokouksissa tapaamme toisiamme, saamme kuulla tasokkaita esitelmiä eri aihealueilta ja suunnittelemme niitä projekteja ja hankkeita, joilla toteutamme Rotaryn perusajatusta, palvelua ja hyvän edistämistä lähellä ja kaukana. Ohjelmaamme kuuluvat vierailut yrityksissä, virastoissa, oppilaitoksissa sekä kulttuuri- ja taidekohteissa. Järjestämme yhteisiä konsertti-, näyttely-, teatteri- ja oopperakäyntejä. Tuemme kansainvälisen Rotaryn (RI) humanitaarisia projekteja, osallistumme nuorisovaihtoon ja toimimme aktiivisesti Rotarypiirimme 1420 jäsenenä.

Klubimme on perustettu 18.5.1998 ja jäsenistöömme kuuluu sekä naisia että miehiä. Kummiklubimme on Lauttasaaren Rotaryklubi – Drumsö Rotaryklubb. Klubissamme on 24 aktiivijäsentä ja yksi kunniajäsen. Jäsenemme edustavat eri ammatti- ja osaamisaloja. Olemme osa piiriä 1420.

Liity mukaan

Jos haluat vaikuttaa, tule mukaan toimintaamme!

Suomen Rotary sosiaalisessa mediassa