Yhteiset projektit

Silakkasoutu

Silakkasoutu 2023 keräsi 7000 euroa! Tuotto lahjoitettiin Baltic Sea Action Groupille merenalaisen monimuotoisuuden suojelutyöhön. Lahjoitustilaisuus pidettiin Herttoniemen rotaryklubin viikkokokouksessa 23.1.2024, jossa lahjoituksen vastaanotti Elina Ranta BSAG:lta. Lue tiedote!

Silakkasoutu puhtaiden lähivesien ja Itämeren hyväksi soudetaan kirkkoveneillä Helsingissä Silakkamarkkinoiden avajaispäivänä 6.10.2024.

Silakkasoutua on järjestetty vuodesta 2013, ja vesiensuojelutyöhön kerätty jo yli 80 000 euroa.

Rotarit kutsuvat kaikkia ihmisiä, yrityksiä ja yhteisöjä rentoon ja liikunnalliseen virkistystapahtumaan Töölönlahdelle! Silakkasoudussa porukkahenki vahvistuu samalla kun yhdessä vaikutamme Itämeren paremman tilan puolesta.

Lue lisää Silakkasoudusta 2024

Kokoontumistiedot