Hei siskot ja veljet

Ajattelin että voisin tehdä kevään ajan, ainakin silloin kun aihetta ilmenee, kuukausikirjeen jotta pysyisitte ajan tasalla missä mennään ja ennenkaikkea mitä tulevaa on tulossa.
Haastetta itselle on pysytellä lähellä teitä täältä Kuopiosta käsin, whatsApp on mukava tapa jutella kevyesti mutta sähköpostilla saadaan enemmän aikaiseksi ja voi aina palata menneeseen helpommin. Klubin webbisivut on työn alla jolloin viestintä muuttuu vielä helpommaksi. Koitan saada ne ripeästi valmiiksi.
Ukrainakeräys – vapaaehtoinen keräys
Kiitos kaikille osallistujille, olemme keränneet upean summan rahaa, 2415,40 euroa.
Grigori on jo hoitamassa / hoitanut lämpökerrastojen oston 36 kpl ja kerrastot ovat jo kohta matkalla Ukrainaan.
Ukrainaheijastimet – heijastin ostoilla varainkeräys
Kiitos Paula Söderholmin, olemme saaneet rotaryheijastimia joita olemme ostaneet Paulalta siten että maksamme 20,- / 5 kpl heijastimia suoraan klubin tilille, viitenumero sama kuin ukrainakeräyksessä, näin varat tulee ukrainan hyväksi.
Paulalle maksamme klubin tililtä heijastimien ostosta syntyneet kulut.
Jos et ole vielä heijastimia ostanut, niin nappaa Paulaa hihasta kiinni ja osta.
AG eli Itähelsingin varakuvernöönri Erkki Teräväisen kuulumiset
Klubimme menestyy hyvin vertailussa muihin itähelsingin klubeihin, olemme aktiivinen klubi ja meillä on hyvää tekemistä. Muutamia asioita tuli itähelsingin klubien tapaamisessa esille. Meillä ei ole stipendejä tai tukitoimintaa alueemme kouluille tai nuorisotoimintaan. Olisiko tällainen tulevaisuudessa mahdollista? Onk ollut sellaista toimintaa? Tämähän on rotarytoiminnassa yksi kulmakivi.
Helmi- ja maaliskuun ohjelma
Saamme nauttia mielenkiintoisesta ohjelmasta, kulttuuriteemalla, hyvinvointia:
Kokoonnumme Sokos Hotel Torniin OR -kabinettiin. Laitan kaikista tapahtumista tarkemmat kutsut ajoissa.
  6.2.2024   Saamelaisten päivä, Susa Saukko, saamenkielinen Muumi
13.2.2024   Klubi 25 toimikunta ja klubin oma kokous
20.2.2024   Ria Sirén – hyvinvointi, yövieras kirja
27.2.2024   Sini Svanberg – jooga, hyvinvointi
5.3.2024   Pia Lemmetty, SMA -kuinka lääkkeen saaminen suomeen onnistui
12.3.2024   Klubin oma kokous
19.3.2024   Minna Canthin päivä – tasa-arvo teema, Minna Canth
26.3.2023   Tekoäly, palvelumuotoilu arjessa. Kari Halttu
Loppukevään ja alkukesän ohjelma on vielä työnalla. Jos sinulla on jokin asia josta haluaisit esitelmöidä niin ehdota ihmeessä. Haluaisin kuulla klubimme jäsenten tarinoita, aivan kuten Grigori esitelmöi. Näin tutustumme toisiimme paremmin.
PETS ja rotarytietous MYROTARY
PEtseille kannattaa osallistua, se on loistava mahdollisuus tutustua muihin klubeihin ja klubilaisiin. Lisäksi RLI koulutuksiin voi osallistua kaikki.
Klubillamme jäsenistä 65% on hankkinut MyRotary tunnukset, loputkin, hankkikaa tunnukset. Kansainvälinen taso on 30%, ItäHelsingin klubeista olemme paras, muut tulee kaukana mutta koitetaan saada 100% täyteen!