Ilo esitellä

Kari Halttu
Presidentti 2023-2024

Olen Kari Halttu, ammatiltani digitaalisten palveluiden ja tuotteiden tuotekehittäjä, palvelumuotoilija.
Liityin Helsinki Baltic Sea Rotary Clubiin vajaa neljä vuotta sitten ja heti ensimmäiset haasteet olivat koronavuodet joista selvisimme etäyhteyksillä.

Ja heti kun minut oli valittu presidentiksi tälle kaudelle tuli elämäämme muutos ja muutimme Espoosta Kuopioon josta käsin olen sitten presidentteillyt etänä ja lähellä. Olen pyrkinyt olemaan joka toinen viikko mukana paikan päällä Helsigissä, muutoin etänä.

Rotarius on antanut minulle todella paljon. Pääsin heti mukaan täysillä ottaessani sihteerin tehtävät vastaan, oppia hain Petseistä ja tietenkin suoritin sihteerinopinnot MyRotaryssa. Ja klubimme upeat veljet ja siskot ovat auttaneet minua todella paljon, tuntui uskomattomalta olla heti osa yhteisöä joka välitää ja tukee. Itse aion olla samanlainen.

Kokoontumistiedot

Paikka: