Kartta latautuu...

02.03.2019
Koko päivä

Forssan Lyseo

Eurajoen Rotaryklubista osallistuu tulevan kauden presidentti ja 1.sihteeri.

Tervetuloa PETSiin kuulemaan tulevan kauden linjauksia.

Tulevien toimihenkilöiden koulutus – PETS – järjestetään tänä vuonna Forssassa. Koulutus on pakollinen tuleville presidenteille sekä erittäin suositeltava tuleville sihteereille. Myös muille klubin toimihenkilöille, kuten Rotarysäätiöasiamiehille, nuorisoasiamiehille, julkisuuskuvasta vastaaville on paljon kauden aikana tarvittavaa tietoa tarjolla.Toimihenkilöoppaat saadaan osana koulutusmateriaalia.

Ohjelma ja ilmoittautuminen osoitteessa www.forssarotary.org/pets2019.html. Klubien tulevat presidentit tarvitsevat myös allekirjoitetut valtakirjat piirikokousta varten, joten klubeissa hoidattehan asiat ajoissa kuntoon.

Ilmoittautumiset pyydetään 22.1. mennessä ruokailujen ym. järjestelyjen hoitamiseksi.

Piirijohtosuunnitelma ja talousarvio ladataan sivulle etukäteen tutustuttavaksi helmikuun puoleen väliin mennessä.

Heidi Cavén,
DG 2019 – 2020