Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
09.03.2020
00:00

Tervetuloa ”ikivihreät”-viihdekonserttiin, jonka järjestämme sunnuntaina 15.3. klo 15.00 Euran pirtillä.

Solistina 30-vuotista tangokuningataruraansa juhlistava Jaana Lammi. Orkesterissa lähialueen pitkän linjan muusikoita: Timo Männistö (Eura) harmonikka, Jukka Keskitalo (Huittinen) kosketinsoittimet, Tarmo Lehtonen (Eurajoki) basso ja Kari Elo (Rauma) rummut. Ohjelmisto koostuu eri vuosikymmenten iskelmistä, joista Jaana on valinnut itselleen tärkeimmät.
Euran pirtti on taiteilija Jalmari Karhulan suunnittelema jugend-tyylinen nuorisoseurantalo, jota aikoinaan suunniteltiin siirrettäväksi Seurasaareen. Kotiseutuyhdistys laittoi pirtin talkootyönä kuntoon ja tunnelmaltaan ja akustiikaltaan se on konserttipaikkana uskomattoman hyvä. Euran pirtti sijaitsee Euran kirkkoa vastapäätä.

Konsertissa on väliaika ja pullakahvit sisältyvät 20€ lipun hintaan. Konsertin tuotto lahjoitetaan paikalliseen nuorisotyöhön.

Lippuja Euran Rakennustarvikkeesta tai minulta (varauksia myös puhelimitse, tai s-postilla) Kari Toivonen 040-5877198 toivonen1965@gmail.com

Pyydän tiedottamaan konsertista klubeissanne.

Kari Toivonen Euran RK

Arto pyysi, että kaikki jotka hankkivat lippuja ja ovat menossa ilmoittautuisivat myös minulle niin nähdään vähän määrää lähtijöistä. Liput siis hankitaan ylläolevalta Kari Toivoselta.