Mitä teemme

Rotarit ovat toiminnan ihmisiä

Rotarina sinulla on mahdollisuus toimia, vaikuttaa ja tehdä hyvää. Lisäksi saat mahtavan sosiaalisen verkoston ja elinikäisiä ystäviä niin kotipaikkakunnaltasi kuin maailmanlaajuisesti. Voit myös verkottua oman harrastuksesi jakavien muiden rotareiden kanssa rotareiden moninaisissa kansainvälisissä harrastusryhmissä.

Alastaron rotaryklubi kokoontuu klubikokoukseen viikottain. Toteutamme palveluprojekteja Alastarolla sekä maailmalla. Lisäksi tuemme humanitaarisia projekteja koordinoivaa Rotarysäätiötä. Koulutamme jäseniämme eri tehtävissä toimimisen kautta ja kehitämme heidän eettistä johtajuuttaan.

Haluamme rotareina vaikuttaa ajankohtaisiin haasteisiin. Tartumme toimeen pysyvien muutosten aikaansaamiseksi – ympäri maapalloa, yhteisöissämme ja itsessämme.

Rotary-puiston päivitys käynnissä.

Klubimme järjesti piirin 1410 syysseminaarin Maatalousmuseo Sarkassa 9.10.2021.

Kuvallisiin seminaaritunnelmiin pääset täältä.

Klubimme paljon talkootyötä vaatinut frisbeerata Ratas-rata toteutettiin vuosina 2019 – 2020. Avajaisia vietettiin 13.10.2019.

Klubimme on julkaissut kaksi kirjaa. Alastaron Raitti ilmestyi vuonna 2014 ja Alastaron Osuuskaupan historia ilmestyi vuonna 2020.