KAIKKI TILAISUUDET OVAT AVEC!

Syyskuu PERUSKOULUTUKSEN JA LUKU- JA KIRJOITUSTAIDON KUUKAUSI

6.9. Klubineuvottelu. Rotary-lippis -polioarpajaiset. Onnea Aarne.

13.9. Klubin minigolf-mestaruuskilpailut: Kolme parasta palkitaan. Ota ensimmäinen kiinnitys kiertopalkintoon! Järjestelyt klubimestari Raimo. Onnea Raimo J.!

20.9.  My Rotary – klubilaiset 100 %:sesti kirjautuneet. Kone tai puhelin mukaan!

27.9. Terveisiä Islannista Rotary-instituutista. Eija ja Matti

Lokakuu TALOUSKEHITYKSEN JA YHTEISKUNNALLISEN KEHITYKSEN KUUKAUSI

4.10. Säästöpankki  luokite Jaana Salokangas Rotary-lippis -polioarpajaiset. Onnea Olavi ja Hannu.

11.10. Kauneuskouluttaja estenomi Maria Kahilampi: Kauneusalan lainsäädäntö. Vaihto-oppilas Elanan syntymäpäivät. Klubi tarjoaa kakkua ja muistaa Elanaa.

18.10. Ei kokousta. NV-koulutus 16.10. Vaajakoski, piirin syyskokous 22.10. Tampere. Osallistumme näihin.

24.10. klo 16.30 RC Tammer Nova kutsuu poliopäivän tilaisuuteen Metsoon ja sen jälkeen

25.10. Sääntömääräinen syyskokous ja polioasiaa (24.10. poliopäivä)

Marraskuu ROTARY-SÄÄTIÖN KUUKAUSI

1.11. Raimo Kivioja: Tuulivoimapäivitys  Rotary-lippis -polioarpajaiset. Arpa 2€. Onnea Aarne!

8.11. Ville Paulaniemi: Maatalous EU:ssa – ’sääntöviidakko’ muuttuu

11.11. klo 19-22.30 Vuosijuhla Melankärki Valkeakoski AVEC, hostperheet,  Eija, Ismo, Raimo K., yhteiskuljetus. (15.11. ei kok.)

(19.11. Elana vaihtaa Lahden perheeseen Asuntilaan)

22.11. klo 18-20 Tutkijat Mikko Sairanen ja Mari Riuttala (Tampereen Yliopisto) Kiertotalous ja kestävän kehityksen innovaatiot . Alustukset ja keskustelua. Valon auditorio. Tervetuloa kaikki kuuntelemaan ja kyselemään! Esa L, Raimo K, Eija

Ti 29.11. klo 18 Sankarihaudat. Seuraavana päivänä syttyi talvisota. Puhe rotarypresidentti Eija Hatakka-Peltonen, rukous rovasti Risto Takkinen. Voit ottaa kynttilän mukaan sankaripatsaalle jätettäväksi. Kokoontuminen Kuruntien puoleisella portilla, jossa glögitarjoilu. Rotarien lisäksi kaikki muutkin ovat tervetulleita.

(22.-27.11. vaihto-oppilaiden Lapland tour)

Joulukuu SAIRAUKSIEN EHKÄISYN JA HOIDON KUUKAUSI

6.12. Itsenäisyyspäivä, ei kokousta

13.12 klo 17.30 alkaen Rotaract-toiminnan esittely. Rotary-lippis -polioarpajaiset. Arpa 2€.

20.12. klo 18 jouluruokailu Ravintola Keidas. Klubilaiset ja hostperheet. Järj. Risto, Ismo

Joululoma ti 10.1.23  asti.