Projektit

Rotary on palvelujärjestö. Toimimme tunnuslauseemme Palvelu itsekkyyden edelle (Service above self) mukaisesti paikallisesti ja maailmanlaajuisesti. Kansainvälinen humanitäärinen palvelumme toteutuu Rotarysäätiömme koordinoimana ja hyväksyttyjen kumppaneiden kanssa.

Esimerkkejä klubimme projekteista

Tsholofelong, Botswana: Syrjäytymisvaarassa olevien lasten ja nuorten tukiohjelma

Hankkeen kuvaus: Toivon Paikka- ohjelma tukee syrjäytymisvaarassa olevia tai orpoja lapsia ja nuoria. Iältään he ovat 2 ½ ikävuodesta aina aikuisuuteen saakka. Ohjelmassa on mukana 69 kouluikäistä (alakoulusta lukioon) , 30 päiväkoti-ikäistä lasta ja yhdeksän (9) jo ammattikoulutuksessa opiskelevaa nuorta. Heidän vanhem-pansa, jotka ovat enimmäkseen yksinhuoltajaäitejä, saavat ohjelman kautta tukea lasten kasvatukseen ja eteenpäin viemiseen. Kahdeksan perhettä on saanut sosiaa-lista apua ja erityisseurantaa myös perheenä. Luvut ovat viimeisimmästä raportista. Ylöjärven Rotaryklubin tuki hankkeelle USD 2000.

Afganistan:  Lukutaitoluokkien perustaminen ja ylläpito

Ylöjärven Rotaryklubin tuki hankkeelle USD 2000.

Kokoontumistiedot

Paikka: