Lämmin kiitos kaikille käätyjen vaihtoon 30.6. osallistuneille!
Käädyt siirsivät Matilta Eijalle past presidentit Ismo, Risto ja Tapio. Tarja Silvola otettiin klubin jäseneksi. Tietokilpailun voittivat Matti ja Silja sekä Raimo ja Johanna. Rotaryn painopistealue ympäristö: tilaisuudessa käynnistyi myös omenapuun kasvatuskilpailu…
Kausi 2022-23 alkaa kesätauon jälkeen ti 2.8. klo 17.30 Juustoportin pienessä kabinetissa. Ohjelma klo 18-19. Voit itse valita, syötkö vai juotko kahvit. Kaikki tilaisuudet ovat avec ja face to face. Jos haluat liittää avecisi sähköpostilistalle, ilmoita minulle elokuun alkuun mennessä!
Eija ja säätiöasiamies Tapio kävivät luovuttamassa Timo Sirenille PHF2:n 17.6.22.
Nuorisovaihtotiimi: Eija H-P nuorisovaihtoasiamies, Esa Lumppio turvamies, Tarja Silvola kummi.
Vuosijuhla 11.12. Melankärjessä Valkeakoskella. Bussikuljetus. Juhlan teema HAWAII. Pukeudu teeman mukaan – enemmän tai vähemmän.
Nautitaan kesän lämmöstä ja tapahtumista!
P Eija