Kuvernööri Pekka Intke ja apulaiskuvernööri Markku Jokela vierailivat Warkauden Rotaryklubin viikkokokouksessa 29.9.  DG Intke kertoi taustastaan, työhistoriastaan, harrastuksistaan ja omasta rotaryurastaan. Hän herätteli itse kunkin kohdallaan miettimään kysymystä ”Miksi olen rotary?” Pekka avasi  tämän rotaryvuoden tavoitteita ja toimintaa, uutena teemana on ympäristö. RI:n presidentin, intialaisen Shekhar Mehtan painopisteet tälle toimintakaudelle ovat 1) Jäsenkehitys: Jokainen rotary tuo yhden uuden jäsenen 2) Rotarysäätiö, maailman tehokkain hyväntekeväisyysjärjestö 3) Naisten ja tyttöjen aseman parantaminen.

Myös apulaiskuvernööri Markku Jokela esitteli itsensä. Hän toimii piirin rotarysäätiökomiteassa, vastuualueenaan apurahat.