RYLA

RYLA –
Johtajuuskoulutusta nuorille

RYLA (Rotary Youth Leadership Awards)

RYLA on Rotaryn nuorisotoimintamuoto, jolla koulutamme 1830-vuotiaita aloitekykyisiä ja aktiivisia nuoria omatoimisuuteen ja johtajuuteen. Tämä tapahtuu Rotaryn järjestämissä RYLA-seminaareissa, joissa kehitetään mm. nuorten harkintakykyä, päätöksentekokykyä sekä esiintymistaitoa. Kouluttajina toimivat paikallisen rotaryklubin jäsenet ja muut eri alojen asiantuntijat, jotka kertovat ammattiinsa ja johtajuuteen liittyvistä omista kokemuksistaan.

Turun alueella RYLA-koulutus järjestetään joka vuosi, yleensä lokakuussa. Jos haluat koulutukseen, niin ota yhteyttä sähköpostilla syyskuun puoliväliin mennessä turku.sirkkala@gmail.com ja kerro yhteystietosi sekä halusi RYLA-koulutukseen.

Tänä vuonna RYLAn järjestää Turku Aboa Nova Rotaryklubi 28.-29.10.2024. Lue asiasta lisää https://rotary.fi/turkuaboanova/ajankohtaiset/ryla-koulutus-viikonloppu-la-su-28-29-10-2023/

Kokoontumistiedot

Paikka: