Projektit

Rotary on palvelujärjestö. Toimimme tunnuslauseemme Palvelu itsekkyyden edelle (Service above self) mukaisesti paikallisesti ja maailmanlaajuisesti. Kansainvälinen humanitäärinen palvelumme toteutuu Rotarysäätiömme koordinoimana ja hyväksyttyjen kumppaneiden kanssa.

Osallistumme turkulaisten klubien paikallisiin hyväntekeväisyysprojekteihin ja Rotarysäätiön tukemiin kansainvälisiin humanitäärisiin projekteihin.

Olimme osaltamme tukemassa Lieto Vanhalinna Rotaryklubin hienoa Mobiili Majakka -hanketta. Tässä hankkeessa tehtiin applikaatio, jonka avulla lapsipotilaat ja heidän vanhempansa voivat tututstua TYKSiin jo ennen sairaalaan menoa.

Tuemme vuosittain Asunnottomien Yö -tapahtumaa.

Klubimme edustaja on jo usean vuoden ajan ollut Itämeripäivänä Itämerikomitean kanssa esittelemässä piirin itämerihankkeita, sinileväseurantaa ja vesireppuprojektia turkulaisille. Klubimme edustaja on myös aktiivisesti mukana vesireppujen pakkaamisessa yhdessä Turku Aboa Nova Rotaryklubin ja Turun Rotaryklubin edustajien kanssa.

Johtuen Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan olemme tehneet kaksi rahalahjoitusta Ukrainan tukemiseksi. Tuemme myös Rotarysäätiötä vuosittain rahalahjoituksella.

Kokoontumistiedot

Paikka: