Kuvassa Tapiolan Rotaryklubin voittoisa joukkue, kuvasta puuttuu veli Pekka Pätynen. Kuvassa oikealla kisojen järjestelyistä vastannut veli Pertti Itkonen Leppävaaran klubista.

Maanantaina 02.09. käytiin perinteinen golf-kilpailu Tapiolan ja Leppävaaran Klubien välillä Tapiola Golfin kentällä.
Aamun sateet väistyivät sopivasti ennen kisan alkua ja saimme pelata kierrokset mitä parhaimmissa olosuhteissa. Myös kenttä oli erinomaisessa kunnossa.
Kisa oli tiukka ja sen voitti Tapiolan Rotaryklubi pistein 132-128. Ylpeydellä voitaneen todeta, että klubimme lähes putsasi palkintopöydän. Piste bogeyn voitti veli Kari Äikäs ja scratchin veli Timo Lemola. Veli Timo voitti myös lähimmäs lippua ja pisin draivi kilpailun. Onnittelut voittajille!
Kiitokset Leppävaaran klubille hyvästä vastuksesta ja veli Pertille kisojen erinomaisista järjestelyistä! Nyt jatkamme harjoittelua tavoitteena voitto myös ensi kesänä!