Yhteiset projektit

uOsallistumme usean tamperelaisen rotaryklubin järjestämään jolulukonserttiin Tampereen tuomiokirkossa. TUomiokirkko täyttyy joulun alla kuuntelemaan hyvää jouluista ohjelmaa Pirkanmaan hoitokodin hyväksi.

Osallistumme piirimme yhteiseen Rotary Day -päivään. Rotary Day on tapahtuma, jossa kerromme sekä Rotaryn että klubimme toiminnasta, mm. vaihto-oppilastyöstämme ja projekteistamme. Myymme tapahtumassa tuotteita, joilla rahoitamme palvelu- ja hyväntekeväisyystoimintaamme.

Seuraa toimintaamme. Tiedotamme tulevan vuoden tapahtumista ja osallistumisestamme näihin yhteisiin tapahtumiin näillä sivuilla ja sosiaalisen median kanavissamme.

Lue lisää tapahtumista sivulta myös piirimme https://rotary.fi/d1390/ sivuilta .

Kokoontumistiedot

Paikka:
Ravintola Suomalainen Klubi
Puutarhankatu 13
33210 Tampere

Aika:
Joka toinen keskiviikkoisin klo 12.00-13.00, lounas 11.30 alkaen.
Seuraavat kokoukset 11.10, 25.10., 8.11., 22.11., 6.12. (ei viikkokokousta, mutta osallistumme itsenäisyyspäivän tapahtumiin, 20.12.
Poikkeukset kokoontumisaikoihin löydät tapahtumakalenterista, rotarykalenterista ja ajankohtaista osiosta.

Ei tapahtumia