Projektit

Rotary on palvelujärjestö. Toimimme tunnuslauseemme Palvelu itsekkyyden edelle (Service above self) mukaisesti paikallisesti ja maailmanlaajuisesti. Kansainvälinen humanitäärinen palvelumme toteutuu Rotarysäätiömme koordinoimana ja hyväksyttyjen kumppaneiden kanssa.

Lukihäiriön korjaaminen asentohoitomenetelmällä

Lukihäiriöitä esiintyy noin 10 prosentilla ihmisistä.

Aistipohjainen luki- ja oppimishäiriö voidaan todeta yksinkertaisella testillä.
Sen syy voidaan poistaa ja lukutaito palauttaa normaaliksi yksinkertaisella asentohoitosarjalla.
Parantunut lukutaito säilytetään normaalina säännöllisellä kotihoidolla.

Lukihäiriö on merkittävä syy syrjäytymiseen.

Dosentti Tapani Rahkon kehittämän helpon testaus- ja hoito-ohjesarjan avulla poistetaan aistipohjaisen lukihäiriön syyt. Samoilla hoito-ohjeilla kyetään kotioloissa pitämään saavutettu hyvä tilanne ennallaan.

Tarkemmin asentohoitomenetelmästä löytyy osoitteesta https://readingoci.org.

Osallistumme myös lähiklubien kanssa yhteisiin projektiin.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Ravintola Suomalainen Klubi
Puutarhankatu 13
33210 Tampere

Aika:
Joka toinen keskiviikkoisin klo 12.00-13.00, lounas 11.30 alkaen.
Seuraavat kokoukset 11.10, 25.10., 8.11., 22.11., 6.12. (ei viikkokokousta, mutta osallistumme itsenäisyyspäivän tapahtumiin, 20.12.
Poikkeukset kokoontumisaikoihin löydät tapahtumakalenterista, rotarykalenterista ja ajankohtaista osiosta.

Ei tapahtumia