Projektit

Rotary on palvelujärjestö. Toimimme tunnuslauseemme Palvelu itsekkyyden edelle (Service above self) mukaisesti paikallisesti ja maailmanlaajuisesti. Kansainvälinen humanitäärinen palvelumme toteutuu Rotarysäätiömme koordinoimana ja hyväksyttyjen kumppaneiden kanssa.

Vanhusten palvelupäivä
Vanhusten palvelupäivä on vuosittainen alkukesän tapahtuma, jossa noudamme paikallisten palvelukotien vanhuksia yhteiseen kahvittelu- ja tarinailtaan. Tänä vuonna toukokuun tapahtumassamme saime esittelyn Suonenjoen vanhoista valokuvista ja illan kruunasivat mukavat kesäiset yhteislaulut.

Yhdessä hyvää paikkakunnan nuorille
Toimintavuoden 2018-2019 aikana tuimme Lintharjun yhtenäiskoulun oppilaskuntaa sisäpingispöydän hankinnassa. Saimoin annoimme tukea Sammalselän koululle oppilaiden suunnitelmiin parantaa koulupihan viihtyvyyttä. Yhdessä Lions Club Suonenjoki Soitun kanssa tuimme seurakunnan nuorisotilojen laitehankintoja yhteisten peli-iltojen aikaansaamiseksi.

Osallistumme myös lähiklubien kanssa yhteiseen projektiin
Toimintavuoden 2019-2020 aikana teemme tiiviisti yhteistyötä Leppävirran, Varkauden ja Heinäveden klubien kanssa. Yhteinen tavoitteemme on kertoa alueemme asukkaille lisää Rotarytoiminnasta ja samalla saada lisää toimijoita joukkoomme.

Kokoontumistiedot

Paikka: