Vuositeema

Rotary Internationalin vuositeema

Rotary yhdistää ihmisiä, perheitä ja paikkakuntia ja tarjoaa eri ammattien edustajille tavan verkostoitua keskenään ja solmia vahvoja ja kestäviä ystävyyssuhteita.

Rotaryn palvelutoiminta yhdistää meidät ihmisiin, joilla on samat arvot kuin meillä ja jotka haluavat toimia paremman maailman puolesta. Rotary yhdistää meidät ihmisiin, jotka tarvitsevat apuamme ja antavat näin meille mahdollisuuden muuttaa elämää paikkakunnilla ympäri maailmaa.

***

Rotary Internationalin presidentti 20232024 Gordon R. McInally on valinnut presidenttikautensa teemaksi ”Create Hope in the World” (”Luo toivoa maailmaan”). McInally kehottaakin rotareita palauttamaan toivon ja auttamaan maailmaa parantumaan tuhoisista konflikteista, sekä auttamaan saavuttamaan kestävää muutosta.

Suonenjoen Rotaryklubin vuositeema on jäsenyys

Kokoontumistiedot