Klubimme halusi tuottaa pääsiäisiloa Päivärinteen ja Putamon senioriasukkaille. Veikko K. ja Raimo kahlasivat juuri sopivasti sulaneiden ojien pohjia, kun auenneita pajunkissaoksia oli harvakseltaan. Ehkä juuri naisväen lisäavun ansioista oli lopulta 31 kaunista kimppua annettavaksi. Esko pyyhälsi Rauhalan puutarhalle ja sieltä loppujen lopuksi saatiin lahjaksi 21 pikkunarsissia ja klubin osallistumisella saatiin kaikille omat kukat. Kun puutarhurit Ulla ja Pekka Summanen kuulivat kenelle kukat menevät, halusivat he hyvin lämpimin sydämin tulla mukaan. Jokainen asukas sai vielä pääsiäiskortin. – Kyllä kaikki olivat tyytyväisiä ja iloisia, kertoi yrittäjänä asukkaille palveluja tarjoava Jaana Pellinen. Taisipa operaatio ilahduttaa henkilökuntaakin ja hyvä mieli tuli meille klubilaisillekin, surtiinhan sitä, että ei voida vanhuksia ulkoiluttaa. Lahjoitushetki kuvan kanssa julkaistiin Paikallislehti Sisä-Savossa.