Kartta latautuu...

18.06.2024

Tapahtumapaikka
Lapland Hotels Sky Ounasvaara

Rovaniemen Rotaryklubi ja Santa Claus Rotaryklubi kokoontuivat tänään yhteiseen vaihtokokoukseen Sky Hotellille Ounasvaaralla.
Molempien klubien nykyiset presidentit Jaana Koskela ja Manu Pajuluoma kiittivät kaikkia kuluneesta toimintakaudesta. Rovaniemen klubi oli myöntänyt PHF -tunnustuksen veli Kenneth Karlssonille. Presidentin käädyt luovutettiin perinteisin menoin apulaiskuvernööri Harri Haaviston käsien kautta seuraavan kauden presidenteille Tuire Eilittälle ja Toni Kurviselle. Seuraavan kauden presidentit kertoivat puheessaan tulevan kauden linjauksistaan ja suunnitelmistaan.
Juhlallisuuksien jälkeen siirryttiin käätyjenvaihtoillalliselle yläkerran ravintolasaliin. Illallisen yhteydessä pidettiin hyväntekeväisyyshuutokauppa, jonka meklarina toimi Ville-Pekka Jokela. Tuotto luovutetaan lyhentämättömänä hyväntekeväisyyteen.
Rotaryn hallinnollinen kausi vaihtuu ja kokouksissa on lyhyt kesätauko. Toiminta jatkuu hyväntekeväisyysprojekteissa myös kesäkaudella.
Rovaniemen Rotaryklubin Presidentti Manu Pajuluoma ja Rovaniemi Santa Claus rotaryklubin presidentti Jaana Koskela

Rovaniemen Rotaryklubin presidentti Manu Pajuluoma ja Rovaniemi Santa Claus rotaryklubin presidentti Jaana Koskela

Presidentti Manu Pajuluoma luovuttaa PHF-tunnustuksen veli Kenneth Karlssonille

Käätyjenvaihtoseremonia