Kartta latautuu...

Päiväys ja aika

Hotelli Santa Claus

Rovaniemen Rotaryklubi kokoontui 37. viikkokokoukseen tänään Hotel Santa Clausiin. Tämän viikon esitelmän pitäjänä oli veli Antti Eteläaho.
Hän kertoi Ego -esitelmässään elämänopolustaan ja harrastuksistaan. Egoesitelmät ovat rotarien esitelmiä joissa kerrotaan ammatillisen uran eri vaiheista ja myös katsotaan harrastusren kautta jäsenen elämänpiirin kuvaa.
Veli Antti on ehtinyt olla monessa mukana ja toimii tällä hetkellä Lapin kauppakamarin palveluksessa asiantuntijana kehitys, kasvu ja kansainvälisyys teemoissa.
Veli Antti kertoi monista harrastuksistaan ml. ulkoilu metsän siimeksessä sekä salibandy Santa’s Unitedin ”haastajaryhmässä” ja konsolipelien maailmakaan ei ole vieras. Veli Antti on myös erittän aktiivinen toimija monissa yhdistyksissä.
Toimittajan työ on veli Antille myös tuttua ja hän on myös toimittanut radio Säteilyn ohjelmaa veli Matiaksen kanssa.
Hienon ja värikkään esitelmän jälkeen käytiin keskustelua mm. esillä olleesta Bingon Suomen mestaruuskisoista.
Antti Eteläahon ego-esitelmä