Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
03.06.2024

Rotary Puistometsä

Rovaniemen Rotaryklubi ja Santa Claus Rotaryklubi kokoontuivat tänään yhteisiin siistimistalkoisiin Revontulilaavulle Ounasjoen rantaan Lapin luontoviikon teeman mukaisesti.
Revontulilaavun ja Rotarymetsän ympäristö siistittiin ja kaikki roskat kerättiin ympäristöstä. Ruohokin kaipaa kohta jo leikkuuta ja siistimistä.
Santa Claus rotaryklubin vaihto-opiskelija Yamato on päättämässä vaihtovuottaan Rovaniemellä ja palaamassa kotimaahansa Japaniin. Yamaton läksiäisiä juhlittiin myös pullakahvitteluin ja makkaran paistolla. (Ei metsäpalovaroitusta voimassa)
Santa Claus klubin presidentti Jaana Koskela luovutti Yamatolle vaihtosertifikaatin juhlapuheen kera. Yamatolla oli mukanaan vaihtoajan perhe ja tilaisuuteen osallistui molemmista klubeista runsaasti väkeä.
Siivoustalkoot Revontulilaavulla

Jaana luovuttaa vaihtosertifikaatin vaihto-opiskelija Yamatolle