Yhteiset projektit

Hyväntekeväisyyskonsertti 20.3.2024 klo 18 Keski-Porin kirkossa

Yksi Rotaryjärjestön keskeisemmistä tehtävistä on polion hävittäminen maailmasta. Tähän tavoitteeseen pääsemiseksi pitää poliorokotuksia edelleen tehdä niissä maissa, joissa vielä poliota esiintyy.
Porin alueen rotaryklubit järjestävät yhdessä hyväntekeväisyyskonsertin, jolla kerätään varoja Rotary Foundationin Polio+ rahastoon.
Hyväntekeväisyyskonsertti pidetään Keski-Porin kirkossa 20.3.2024 kello 18 alkaen. Pääesiintyjänä konsertissa on Eino Grön.

Rotary Day on tapahtuma, jossa kerromme sekä Rotaryn että klubimme toiminnasta, mm. vaihto-oppilastyöstämme ja projekteistamme. Myymme tapahtumassa tuotteita, joilla rahoitamme palvelu- ja hyväntekeväisyystoimintaamme.

Kuluvalla toimintakaudella klubimme ei osallistunut piirin 1410 Rotary Day -päivään.