Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
04.08.2022

Ruiskuhuone

Rotaryvuosi 2022-23 avattiin Ruiskuhuoneen pruutassa 4. elokuuta Raahen klubien yhteisellä aamiaistilaisuudella. Pietari Brahen presidentti Matti Honkala juonsi ja Raahen klubin presidentti Kirsi Ylisirniö tarjoili ravitsevan aamiaisen.

Sisko Virpi Honkala (Fiia) ja veli Matti Honkala (Pekka) valittiin Pekan päivillä Raahen kunniakansalaisiksi. Paljon onnea!

Käätyjen vaihdon arpajaistuotto oli 320 €. Pääpalkinnot olivat sisko Anneli Mustakalion käsialaa. Rahoilla hankittiin takki Saksaan lähtevälle vaihto-oppilaallemme ja tehtiin lahjoitus RI:n End Polio Now keräykseen. Tänä vuonna maailmassa on todettu 12 uutta poliohalvaustapausta. Raaheen tuleva vaihto-oppilas on perunut tulemisensa, syy ei ole tiedossamme. Kesävaihtarit ovat Raahessa elo-syyskuussa.

Virpi Honkala kertoi Ukraina-projektista. Projektissa toimitettiin Harkovan alueelle palopelastuskalustoa. Kaluston perille saamisessa oli ongelmia, mutta lopulta saatiin kalusto oikeaan kohteeseen. Past Kuvernööri Kari Nirha luovutti Ukrainaan Land Roverinsa ja sai kiitokset Harkovan rotareilta.