Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
18.06.2024 - 03.09.2024
Koko päivä

Pasilan Rotaryklubin pitää viikkokokoustaukoa kesän ajan 18.6. alkaen 3.9. saakka.

Aloitamme syyskauden viikkokokoukset tiistaina 10.9.2024 alkaen. Kokoonnumme syksystä alkaen joka toinen tiistai parittomina viikkoina. Kokousohjelman sisältö täydentyy kesän ja alkusyksyn aikana verkkosivun tapahtumakalenteriin. Myös muina aikoina klubilla on tapahtumia ja ne näkyvät myös tapahtumakalenterissa.

Huomatkaa, että uusi kokouspaikkamme on 10.9. alkaen Akavatalossa, käyntiosoite Kellosilta 7, 00520 Helsinki. Kartalla…

Kokousten kellonajat säilyvät ennallaan, lounastamme klo 11.15 alkaen Antell Akavatalon ravintolassa ja varsinainen klubikokous on klo 11.45 – 12.30 Akavatalon Syksy tai Kevät kabinetissa. Klubikokoukseen voi osallistua myös Zoomin kautta, kokouslinkki löytyy tapahtumakalenterista kunkin tapahtuman kokousinfo linkistä.

Lisätiedot ja yhteydenotot pasilan.rotaryklubi(at)gmail.com