Sunnuntaina 19. joulukuuta oli Pasilan klubin syyskauden viimeinen kokoontuminen. Kirkkoherra emeritus veli Bengt Lassus oli organisoinut ja toteutti tunnelmallisen joulukirkon Huopalahden kirkossa Etelä-Haagassa.

Illan aikana kuultiin jouluevankeliumi usealla kielellä. Ilta täyttyi myös kauneimmista joululauluista ja hienoista musiikkiesityksistä. Kirjailija Anna-Mari Kaskinen kertoi ja lauloi Covid-19 aikana syntyneitä runoja säveltäjä Anna-Liisa Haunion kanssa. Oopperalaulajaksi opiskeleva Akseli Ferrand lauloi upeasti kauniita joululauluja kanttori Mathias Sandellin säestämänä.

Kirkossa kerättiin kolehti, jolla tuetaan Lähetysseuran serere-äidinkielen opetusta Senegalissa. Kolehdin tuotolla pystytään turvaamaan opettajan palkka reilun kolmen kuukauden ajaksi. Maan virallinen kieli on ranska, mutta lasten oppimisen kannalta sereren opetus on tärkeää.

Huopalahden punainen puukirkko Huopalahdessa on rakennettu 1908. Se on toiminut sekä kouluna että nuorisotalona, mutta muutos rukoushuoneessa tapahtui 1928 ja kirkoksi 1942.