Klubista Jyri Mäkelä kiittää ravintolapäällikkö Marjutia, keittiömestari Pasia ja tarjoilija Eijaa.

Hyvästelimme nykyisen kokouspaikkamme

Pasilan klubi on kokoontunut viikkokokouksissaan Delicatessen Ratamestarin ravintolan kabinetissa peräti 11 vuoden ajan, noin 40 kertaa vuodessa.

Tänään viimeisessä kokouksessamme Ratamestarissa olimme puolin ja toisin kovinkin nostalgisissa tunnelmissa.

Ravintolan henkilökunta muisti meitä jälleen paitsi hyvällä buffetlounaallaan niin myös kukkasin ja suklaakonvehdein sekä kiitti meitä pitkäaikaisesta lounas- ja kabinettiasiakkuudestamme.

Meillä oli puolestamme ilo kiittää heitä ystävällisestä hyvästä palvelusta ja maittavista aterioista.

Aloitamme syyskauden viikkokokoukset 10.9. uudessa kokouspaikassamme Akavatalon kokouskabinetissa osoitteessa Kellosilta 7 ja Antell Akavatalon lounaspalveluista nauttien.