Keräämme rahaa eri hyväntekeväisyyskohteisiimme myymällä Ankka-arpoja. Lista-arpajaisissa palkintoja on 65 kpl ja palkintojen yhteisarvo on n. 3600 euroa. Arpoja on myynnissä 1000 kpl ja yhden arvan hinta on 5 euroa.

Ankkaralli -nimitys tulee arvonnan suorittamistavasta, joka tapahtuu laskemalla 1000 numeroitua kylpyankkaa Viinikanjokeen Parkano-päivillä lauantaina 23.7. klo 14. Arvontaa voi seurata Leinonapuistosta Terassikahvila Kosken Helmen liepeillä. Jokainen ankka vastaa yhtä arpaa ja 65:tä ensimmäisena maaliin tullutta ankkaa vastaava numero voittaa palkinnon.
Arpoja on myynnissä Parkanon Rotaryklubin jäsenillä. Mikäli et tunne meitä eikä arpoja ole sinulle kaupattu, voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostilla parkanon.rotaryklubi@gmail.com tai esim. Facebook-sivumme kautta 🙂