Kartta latautuu...

12.10.2023

Nallikarin ranta

Hyvät Meri-Oulun ja Oulun Tullin Rotaryklubien jäsenet,

Torstaina 12.10.2023 klo 16.00 alkaa toinen rantaroskakeräys. Koska aurinko laskee jo klo 18.11, aloitamme tuntia aikaisemmin kuin Oulun Tullin kokousaikamme (eli 16.00). Edelleen pitää raportoida myös, mitä roskia löydettiin, ja täyttää useita kohtia sisältävä Excel-taulukko. Taulukossa on monessa kohtaa kohta Muuta, siinä pitää ilmoittaa myös, mitä se muu oli. Nyt on lunta maassa, mutta toivottavasti ensilumi ei pysy maassa!

Aloitetaan aluksi siten, että pareittain toinen kerää roskan esim. ämpäriin ja toinen merkitsee kyseisen roskan taulukkoon. Pareja voisi olla 2–4. Jos on paljon kerääjiä, joku voisi kerätä roskia muualtakin kuin keräysalueellamme. Ottakaa mukaan pieni roskapussi, jonka voisi kerätä täyteen ja viedä mukanaan oman kodin roska-astiaan. Kun keräys on lähellä loppua, osa voisi laittaa nuotioon tulen ja valmistautua makkaran pais­toon. Makkaroita, ketsuppia ja sinappia on tarjolla.

Kokoontumispaikka on Vaaskiventien länsipään parkkipaikka, katso oheinen kartta.

.

Tervetuloa osallistumaan projektiin.