Kartta latautuu...

25.05.2023

Tapahtumapaikka
Nallikarin ranta

Tapaaminen on siis torstaina 25.5.klo 16.30 Eedenin edessä.

Maanantaina (22.5.) katsottiin paikka ja merkittiin alue rannalle. SYKE on nyt hyväksynyt tämän alueen, joka on Eedenistä etelään noin puolessa välissä Mustasalmeen päin. Mustasalmen sillasta vielä etelään on nuotiopaikka, jossa voimme käristää makkaroita. Tuon mukanani polttopuita, sillä siellä ei ollut viime kerralla niitä. Otan 10 makkaraa mukaan ja I olutta.

Huomenna siivotaan siis tämä noin 10 x 100 metrin alue. Vasta heinäkuussa siivotaan alue uudestaan ja merkitään tarkkaan ylös, mitä löytyi.  Syksyllä on kolmas siivous ja seuraavana keväällä neljäs. Tämä jatkuu ainakin 3 vuotta, joten kaikilla on mahdollisuus osallistua jossain vaiheessa.

Jos haluaa siivota itse, olisi hyvä olla kumisaappaat, sillä rannalla paikkoja, jossa on vettä.

Juha, 1-sihteeri

——————————————————-

Torstaina alkaa rantaroskaseurantarpojekti yhdessä Meri-Oulun kanssa!

Alla on Meri.Oulun presidentti Eeron englanninkielinen viesti Rotaracteille ja Interacteille ja kuvia valitusta rannasta.

Tapaaminen on siis torstaina 25.5.klo 16.30 Eedenin edessä.

Itse en pääse paikalle tällä kertaa, mutta Juha vetää porukkaa meidän puoleltamme.

Evästä voi ottaa mukaan!

Pitäkää hauskaa! 🙂

t. sisko P Ritva

Dear Rotaracts and Interacts!

Our selected beach is Nallikari, Hietasaari, which We clean up on Thursday 25th May 4.30 p.m.

You need rubber boots and cloves and if possible

some picking up tool. We bring plastic waste bags and to camp fire some sausage and somerhing to drink.

See You at Nallikari in front of the Hotel Eden

Holstinsalmentie 10.