Klubimme presidentti Markku Ranin otti vastaan Vierivät kivet kiertopalkinnon Kuopiossa kuvernööri Raimo Hallmanilta. Perustelut olivat:
Klubi on suorittanut useita yhteisössään näkyviä tapahtumia ja toiminut vaikutukseltaan laajassa Mikkelin seudun ympäristöprojektissa merkittävällä panoksella. Ympäristöprojekti kuusien upotus keskiössä on kehittynyt opetustapahtumaksi alueen koululaisille teorian ja käytännön opetuksen ja havainnoinnin avulla. Toiminta on kehittänyt koululaisten ja myös aikuisten ymmärrystä luonnosta, ihmistoiminnan vaikutuksesta siihen erityisesti järviluonnon osalta. Siihen on linkittynyt useita tahoja mukaan toimintaa ja toiminta laajenee sekä kehittyy edelleen. Valinnassa on huomioitu myös se, että klubilaiset ovat osallistuneet aktiivisesti piirin toimintaan.

Raimo Hallman
DG 2023-2024   D 1430