Klubimme vuositeema

Rotary on maailmanlaajuinen palvelujärjestö, jonka tunnuslause on: Palvelu itsekkyyden edelle (Service above self). Toimintakaudella 2024–2025 toiminnan teema on The Magic of Rotary. Rotary Internationalin presidenttinä kaudella 2024–2025 toimii Stephanie A. Urchick. Klubin toiminnan tarkoituksena on vaalia lähimmäisen palvelemisen ihannetta sekä harjoittaa ja tukea humanitaarista ja sivistyksellistä toimintaa.

Klubin viiden vuoden suunnitelmana on kasvattaa entisestään klubimme kansainvälistä yhteistyötä, kuten esimerkiksi hankkimalla kummiklubin ulkomailta, osallistumalla avustusprojekteihin global grant -hankkeiden kautta ja edistämällä lahjoituksia säätiölle. Klubi haluaa olla mukana kehittämässä pitkällä tähtäimellä vaihto-oppilastoimintaa entisestään erityisesti piirin suuntaan.

Klubin painopistealueet toimintakaudella 2024–2025

• Uuden klubin toiminnan kehittäminen, kiinnostava ja tasokas viikko-ohjelma sekä muu yhteinen tekeminen ja yhdessäolo, tavoitteena osallistumisasteen nostaminen ja jäsenmäärän säilyttäminen sekä mahdollinen kasvattaminen.
  • Nuorten valmiuksien kehittäminen sisältäen erityisesti vaihto-oppilastoiminnan ja nuorten mielenterveyden.
  • Palveluprojektit ja lähialueiden kehittäminen sisältäen erityisesti Itämereen ja ympäristöön liittyvät projektit.
  • Kansainväliset avustushankkeet, kuten Ukrainan tukemisen ja kannustamisen yksilöllisiin säätiölahjoituksiin.

Kokoontumistiedot

Paikka: