Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
02.10.2022
Koko päivä

ROTARIT KUTSUVAT MUKAAN PELASTAMAAN ITÄMERTA JA VIRKISTÄYTYMÄÄN!

Silakkasoutu puhtaiden lähivesien ja Itämeren hyväksi soudetaan kirkkoveneillä Helsingissä Silakkamarkkinoiden avajaispäivänä, sunnuntaina 2.10.2022. Soutureitti on Töölönlahdelta Pikku-Finlandian edestä Kauppatorille. Silakkalounas järjestetään soudun jälkeen m/s Amorella-laivan buffetravintolassa.

Osoite Katajanokan terminaali, Katajanokanlaituri 8 (Mastokatu 1), 00160 Helsinki.

VIRKISTYMÄÄN JA TEKEMÄÄN HYVÄÄ

Mukaan haastetaan kaikkia ihmisiä, yrityksiä ja yhteisöjä. Silakkasoutu on rento ja liikunnallinen virkistystapahtuma. Se on hieno tilaisuus vahvistaa porukkahenkeä sekä vaikuttaa ympäröivän yhteiskunnan parempaan huomiseen.

Silakkasoudulla kerätään varoja merentutkimusalus Arandalla suoritettavaa Itämeren tutkimusta a Itämeren tilan seurantaa varten. Arpoja ostamalla tapahtuman aikana voi myös tukea Itämeren suojelua. Tukimahdollisuuksista lisää: silakkasoutu.fi