Kartta latautuu...

10.09.2024

Tapahtumapaikka
Metropolian Karamalmin kampus

Tervetuloa mukaan jo 26. kerran toteutettavaan Leppävaara-Albergan Rotaryklubin, Metropolia Ammattikorkeakoulun, Helsingin seudun kauppakamarin ja Espoon kaupungin järjestämään kutsuseminaariin. Tilaisuudessa asiantuntijat valottavat Suomen kannalta olennaisia EU-teemoja, kuten sitä, mitä kehityskulkuja meidän suomalaisten on silmä kovana seurattava, jottemme ole perässähiihtäjiä ja muiden jäsenmaiden vietävissä. Suomelta vaaditaan aktiivista ja ennakoivaa otetta EU:ssa, mutta mihin rajalliset vaikuttamiskeinot tulee nyt kohdistaa?

Tilaisuus on suunnattu metropolialueen eri organisaatioiden asiantuntijoille, yritysten ja työelämän edustajille, poliittisille päättäjille ja yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta kiinnostuneille.

Tilaisuus alkaa 10.9. klo 16.30 kahvitarjoilulla ja päättyy noin klo 20. Itse seminaari alkaa klo 17 ja ohjelman päätyttyä Espoon kaupunki tarjoaa buffet-illallisen.